loading...
جوک و جملات زیبا و...
sajjad بازدید : 5 شنبه 15 شهریور 1393 نظرات (0)

من فلج به دنیا اومدم ولی به زندگی امید داشتم تا اینکه سرطان گرفتم و شش ماه بعد فهمیدم ایدز دارم
از وقتی تو آزمایش آخرم فهمیدم دیابت دارم کاملا دپرس شدم
تا این که
.
.
.
کفش تن تاک خریدم :|

دیگه از ایدز و سرطان خبری نیس.تازه قراره توی مسابقات دوی استقامت هم شرکت کنم
وقتی از تن تاک استفاده می کنم
زندگیم از این رو به اون رو شده؛
درس بچه هام بهتر شده،
اخلاق همسرم خیلی خوب شده،
سوراخ لایه اوزون کوچیکتر شده،
دیگه شامپو چشممو نمیسوزونه،
تازه پوستمم شاداب تر شده،
آنتن دهی گوشیمم دو برابر شده،
سرعت اینترنتمم فوق العاده شده...
بابام کولر رو خاموش نمیکنه
انگشت کوچیکه پامم دیگه ب میز مبل گیر نمیکنه
با تن تاک از این رو ب ان سو خخخخخخخخخخ

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 313
  • کل نظرات : 14
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 39
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 42
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 42
  • بازدید ماه : 43
  • بازدید سال : 103
  • بازدید کلی : 3,051