loading...
جوک و جملات زیبا و...
sajjad بازدید : 8 یکشنبه 05 مرداد 1393 نظرات (0)

داشتم با یه دختره چت میکردم چندتا از کلمات رو اشتباه نوشتم

پی ام داد مدرکت چیه بیسواد ؟! گفتم فوق لیسانس کامپیوتر
گفت پس چرا اینقد غلط داری ؟!
میگم : من الان گشنمه خون به مغزم نمیرسه بعدا میام
میگه : یعنی روزه ای ؟! میگم نه بابا من جز گشنگان سومالی هستم اینترنت پیدا کردم اومدم فیسبوک . هیچی دیگه لامصب جدی گرفت ضد بلاکم کرد !
آیا بلاک کردن گشنگان سومالی کار درستی است ؟!

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 313
  • کل نظرات : 14
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 17
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 158
  • باردید دیروز : 42
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 200
  • بازدید ماه : 246
  • بازدید سال : 306
  • بازدید کلی : 3,254