loading...
جوک و جملات زیبا و...
sajjad بازدید : 4 پنجشنبه 26 تیر 1393 نظرات (0)

ﻣﻠﺘﻲ ﻫﺴﺘﻴﻢ ﻛﻪ ﻣﻌﻠﻮﻡ ﻧﻴﺴﺖ...
ﻣﺨﺎﻃﺐ ﺩﺍﺭﻥ ...
ﻳﺎ ﻣﺨﺎ "ﺗﺐ" ﺩﺍﺭﻥ!،،
********************
ملتی هستیم که فقط تو ترافیک پشت همیم...
******************
ملتی هستیم
فارسی حرف میزنیم
عربی دعا میکنیم
انگلیسی نسخه میدیم
واسه همین همه دنیا تو کار ما موندن!!
*******************
پدر ژپتوی عزیز سلام! خواستم بدونید من در کشوری زندگی می کنم که
توی اون «دماغ مردم» هر روز کوچیکتر و «دروغ هاشون» هر روز بزرگتر میشه !!!
*******************
در کشوری زندگی میکنم که:
قیمت ویندوز سِوِن = ۳ هزار تومن
قیمت ماست سون = ۹ هزار !!!
*******************
در کشوری زندگی میکنیم که وقتی به فرودگاه میرویم می پرسیم پرواز ساعت ۱۷ کی ساعت چند پرواز خواهد کرد؟
شارژ ۲ هزاری چنده؟!
اتوبوس ساعت ۱۲ چند حرکت میکنه؟!
*******************
من در کشوری زندگی میکنم که شعار مردمش مرگ بر آمریکاست
اما تنها آرزویشان یکبار دیدن آمریکاست.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 313
  • کل نظرات : 14
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 115
  • باردید دیروز : 42
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 157
  • بازدید ماه : 203
  • بازدید سال : 263
  • بازدید کلی : 3,211